Legislativul local năsăudean a spus „DA!”

Organigramei şi statului de funcţii…

Legislativul local năsăudean, întrunit în plen în şedinţa ordinară lunară din penultima zi a lunii trecute, a votat în unanimitate proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcţii, numărului de personal funcţii publice pentru aparatul de specialitate al primarului, precum şi pentru personalul contractual şi cel aferent activităţilor subordonate CL Năsăud pe anul 2009. În expunerea sa, primarul Dumitru Mureşan spunea că „Niciodată nu s-a întâmplat ca organigrama pentru anul curent să fie aprobată în luna octombrie. Aceasta deoarece avizul de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a întârziat foarte mult. Nu sunt modificări la numărul de personal, doar reorganizări şi promovări ca de exemplu înfiinţarea unui birou de integrare europeană pentru extinderea activităţii acestuia pe proiecte de dezvoltare şi pentru care s-a primit avizul agenţiei”, a precizat edilul oraşului Năsăud.

Organigrama prevede 221 de posturi dintre care doar 172 sunt ocupate. La Primăria oraşului Năsăud, în prezent muncesc 49 de funcţionari publici, dintre care 34 sunt cuprinşi în aparatul propriu al primarului, 7 în cadrul serviciului de asistenţă socială, din 9 posturi existente, iar restul de 9 sunt la serviciul de evidenţă a populaţiei, funcţii publice, cu specificaţia că aici există 19 posturi, fiind ocupate doar 9.

Deoarece s-au făcut obiecţii referitor la numărul de posturi de la biroul de asistenţă socială şi la cel de evidenţă a populaţiei, primarul Mureşan a precizat că: „la SPAS (Serviciul Public de Asistenţă Socială) avem 9 posturi din care 7 sunt ocupate. Mai există 60 de angajaţi asistenţi personali ai persoanelor cu dizabilităţi, plus doi doctori şi 5 asistente de la cabinetele şcolare. Noi nu avem competenţe în ce priveşte cei 60 de asistenţi personali, Consiliul Judeţean monitorizează instituţiile care se ocupă cu instituţionalizarea persoanelor cu dizabilităţi şi bătrâni. Plătim cheltuieli sociale pentru Casa de bătrâni de la Nuşeni, dar şi pentru Beclean. Indemnizaţiile pentru handicap şi însoţitori au crescut, la fel cheltuielile pe care le suportă Consiliul Local. Inspecţia socială de la judeţ verifică foarte greu, personal este puţin…

În ceea ce priveşte SPCLEP, din cele 19 posturi existente sunt ocupate doar 9. Aici, numărul posturilor este direct proporţional cu populaţia deservită”, a precizat primarul oraşului, ing. Dumitru Mureşan.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5