Domeniu web, de ce un nume bun este o necesitate pentru afacerea dvs.?

Unul dintre multele lucruri care duce la confuzie atunci când începeți marketingul online, este dacă ar trebui să aveți propriul website. Dacă da, atunci ce cuprinde un nume de domeniu web bun și cât de important este?

Căutarea și obținerea unui nume de domeniu web bun este o artă și o știință în sine. Necesită multe eforturi.

Unul dintre motivele acestui efort este că, există atât de multe companii în întreaga lume. Majoritatea sunt prezente online și ar fi greu de ales numele de domeniu web pe care îl aveți în minte. Uneori nu este disponibil și nici nu puteți găsi pe cel care l-a înregistrat.

Deci, dacă numele companiei dvs. este XYZ, veți descoperi că XYZ, XYZ1 și XYZ2 sunt toate luate și cumpărate? Unele vor fi disponibile la vanzare, altele nu. Deci, ce faceți în acest caz?

Încercați să răspundeți la această întrebare până a citi mai departe. Indiferent de ce răspunsuri veți da, atunci când aveți nevoie de un domeniu web trebuie să țineți cont de câțiva factori. Noi am încercat să-i analizăm mai jos.

Factori de luat în considerare pentru un domeniu web

În esență, care sunt principalii factori de luat în considerare atunci când cumpărați un domeniu web și ce cuprinde un nume de domeniu bun?

De fapt, cum putem să ne dăm seama dacă un domeniu este bun? Nu există un instrument care să ne spună asta. Și nici nu poate exista.

Motivul este unul simplu. Fiecare afacere are nevoi specifice și individuale. În acest context, un domeniu web trebuie să îndeplinească niște obiective specifice, care nu se repetă de două ori în mediul economic.

Să vedem care sunt factorii de care trebuie să ținem cont.

Un domeniu web bun este un beneficiu major SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare sau SEO implică optimizarea website-ului dvs., astfel încât acesta să fie găsit în recomandările de top ale Google sau ale altor motoare de căutare.

Unul dintre principiile motoarelor de căutare afirmă că, dacă aveți cuvântul cheie ca unul dintre cuvintele din numele domeniului, acesta oferă un beneficiu uimitor în ceea ce privește clasarea în rezultatele motoarelor de căutare.

Să ne uităm la website-ul companiei noastre SEOPOWER. SEO este direct singurul cuvânt cheie menționat în nume, iar .ro reprezintă țara din care provenim. Asta, chiar dacă oferim servicii SEO și companiilor internaționale.

La momentul achiziției domeniului, obiectivul nostru era clar. Prin urmare, domeniul ales de noi a îndeplinit complet cerințele pe care le aveam în față.

Un nume de domeniu web bun trebuie să aibă cuvântul dvs. cheie în nume. Bineînțeles, acest lucru nu se aplică numelor de marcă.

În cazul numelor de marcă, numele de domeniu web va fi însăși numele de marcă. Acesta este un mod eficient de a crește conștientizarea mărcii și ușurează strategia de promovare web.

Etichetarea albă sau domeniile mărcii

Să presupunem că am avut un website XYZ.com. Am putea avea apoi o adresă de e-mail profesională ca [email protected]. Nu pare foarte profesional? Am putea avea și XYZproducts.com și ID-ul de e-mail va fi [email protected]. Chiar și acel e-mail arată oficial și frumos.

Avantajul domeniilor care sunt marcate și care conțin numele dvs. de marcă este etichetarea albă.

Există multe tactici pentru etichetarea albă a mărcii dvs. și una dintre ele este să aveți un nume de domeniu de marcă.

Același website va fi menționat în cărțile dvs. de vizită, va fi folosit pentru clienții dvs. și este un important colaborator în timpul marketingului pe rețelele de socializare.

Un nume de domeniu web transmite despre ce este compania

Dacă numele dvs. era Robert și ați avea un domeniu robertevents.com, nu ar trebui să vă sunăm pentru a vă întreba ce faceți? Este clar. Sunteți expert în gestionarea evenimentelor.

Dar, dacă numele dvs. era Robert și ați fi avut un domeniu numit robertconsultant.com, atunci nu știm ce tip de consultant sunteți? Un consultant de export, consultant in inginerie sau poate chiar sunteți un consultant de marketing? În ultimul caz, puteți fi chiar concurența noastră.

Deci, ce ziceți de consultantul robertmarketing? Hmm, primiți cuvântul cheie complet în numele domeniului dvs. și aveți integrat și numele dvs. Arată bine, nu-i așa?

Numai că, va fi prea mult pentru cartea dvs. de vizită și cu siguranță va lua mult timp pentru rechemări. Deci, ce ziceți de acest exemplu - robertmarketing.com. Domeniul spune în mod clar că sunteți în marketing și că o companie vă poate consulta pentru astfel de servicii.

Un nume de marcă bun va transmite cititorilor și clienților despre ce este website-ul dvs.

Folosirea propriului nume complet

În zilele noastre, din cauza lipsei de nume de marcă bune, mulți oameni își înregistrează website-urile după numele lor complet. Deci, website-ul nostru ar fi seoservicesplus.ro. Nu este o problemă, atâta timp cât suntem gata să cheltuim bugete inutile pentru SEO.

Numele dvs. ca nume de domeniu este o idee bună și are sens dacă produsul sunteți însăși dvs.

Dacă sunteți consultant, atunci având numele dvs. ca nume de domeniu creează încrederea oamenilor în dvs. Dar apoi, fiți gata să cheltuiți niște bani pentru a promova SEO domeniul, astfel încât să se claseze pentru cuvintele cheie dorite.

Acum, cele de mai sus au fost punctele importante în cumpărarea unui nume de domeniu web bun. Pentru a face domeniul și mai precis, iată câteva puncte suplimentare.

Faceți-l memorabil

Poate că va trebui să amestecați puțin cuvintele pentru a obține domeniul dorit. Dar, în esență, nu îl faceți prea complex și dintr-un cuvânt pe care oamenii nu sunt în stare să îl pronunțe.

Cu cât numele de domeniu web este mai memorabil, cu atât va fi mai mare traficul direct. Acesta este un indicator important pentru construirea unui brand în mediul online.

Un domeniu web bun trebuie să fie destul de scurt

Nu cumpărați un nume de domeniu web care are o lungime de 30 de caractere. Google și alte motoare de căutare urăsc asta.

Nu le plac adresele URL lungi și prin urmare, numele de domenii lungi sunt un mare impediment pentru SEO.

Ar trebui să fie ușor de pronunțat

Asta vine ca o completare la ce am discutat mai sus.

Dacă numele dvs. de domeniu web va fi ușor de pronunțat acesta va putea fi reținut mai ușor. Devine în acest fel memorabil.

Folosiți ajutor extern pentru căutare

Căutați cuvântul cheie - "sugestii de nume de domeniu" și veți găsi mai multe website-uri pe Google care vă ajută în alegerea unui nume de domeniu.

De altfel, chiar Godaddy sugerează o mulțime de alternative bune de nume de domeniu, dacă doriți.

Concluzie

Deci, dacă căutați nume de domenii, nu o faceți niciodată în grabă. De fapt, analizați implicațiile viitoare ale numelui dvs. de domeniu și asigurați-vă că veți cumpăra unul excelent.

Prezența pe web este o completare a afacerii dvs. Prin urmare, aveți nevoie de o strategie pe termen lung.

Sunt lucruri care trebuie făcute bine încă din start, deoarece, ulterior, vă pot costa mult timp, nervi și bani.

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5