5 canale de marketing eficiente pentru un magazin online

Succesul unui magazin online este direct proporțional cu numărul clienților săi. Aici intervine vizibilitatea online. Consumatorii se află acum la doar un click distanță de produsele preferate, iar în acest amalgam de informații, branduri și magazine concurente, scopul tău este acela de a ajunge cât mai aproape de ei. Cum mediul online e în continuă schimbare și evoluție, e necesar să fii deschis la nou, să fii ager și perspicace, folosind cât mai multe strategii de marketing. Află, citind articolul nostru, care sunt cele mai cunoscute 5 canale de marketing pentru magazinele online. Vorbim în continuare despre eficiență, vizibilitate și vânzări pe plus.

Optimizare pentru motoarele de căutare

Fie că ești nou în piață, fie că ai demarat și alte proiecte în trecut, e aproape imposibil să nu fi auzit despre rolul optimizării site-ului pentru motoarele de căutare. Primul pas pe care trebuie să-l faci în acest demers este acela de a contacta o echipă specializată în servicii SEO pentru magazine online. Se fac analize, cercetări și, în urma rezultatelor, vei primi un plan de acțiune bine detaliat. Aici putem include:

  • Cercetarea cuvintelor cheie: pentru a atrage trafic relevant, conținutul trebuie să fie optimizat cu ajutorul cuvintelor cheie. Acestea trebuie să definească foarte bine produsele tale și să fie în acord cu intenția de căutare;
  • Optimizare on-page și off-page: Titlurile, descrierile, etichetele meta, URL-urile și structura site-ului trebuie să fie ușor de parcurs, intuitive, concentrate pe experiența utilizatorului, dar și pe a îmbunătăți poziționarea în rezultatele căutărilor. De asemenea, prin off-page, se urmărește crearea de legături relevante cu alte site-uri. Acest proces ajută la creșterea autorității magazinului tău online;
  • Experiența utilizatorului: Viteza de încărcare, navigarea intuitivă, optimizarea pentru dispozitivele mobile și facilitarea procesului de achiziție sunt doar câteva dintre aspectele care influențează pozitiv rata de conversie.

Toate aceste aspecte, dar și multe altele, vor fi discutate pe larg la prima întâlnire cu specialiștii, atunci când vei afla costul unei campanii SEO.

Marketing de conținut

Vizibilitatea magazinului online depinde într-o mare măsură de conținutul pe care alegi să-l publici pe site. E important să creezi articole de blog, infografice, studii de caz, pagini informative, descrieri pentru categoriile de produse, informații cu privire la produsele disponibile etc. Pentru a crește numărul vizitatorilor, dar și pentru a-i încuraja pe aceștia să se îndrepte către coșul de cumpărături, conținutul trebuie să fie unic, relevant pentru publicul tău, valoros și optimizat pentru motoarele de căutare.

Marketing prin e-mail

Cine mai citește corespondența în ziua de azi? Ai fi surprins să afli că, prin intermediul strategiilor bine puse la punct, poți crea un newsletter cu promoții, oferte lunare, sfaturi și recomandări prețioase. Trebuie să atragi cât mai mulți utilizatori, ceea ce va fi puțin dificil la început, dar nu trebuie să te lași descurajat. Cu pași mărunți, dar siguri, promoțiile și noutățile din ofertă vor ajunge la oamenii interesați.

Social Media

Pune-ți la punct conturile de social media și asigură-te că ești prezent pe platformele îndrăgite de publicul tău țintă! Așa cum blogurile din site sau informațiile trimise prin e-mail se redactează cu regularitate, postările din social media trebuie să aibă o anumită frecvență. Asigură-te că îți adaptezi conținutul și că rămâi activ!

Marketing afiliat

Îți poți promova produsele și prin intermediul altor website-uri de nișă sau prin intermediul influencerilor din zona ta, în schimbul unui comision din vânzările generate. Este o strategie destul de simplu de gestionat pentru cei care aleg parteneriate simple și comode. De multe ori, afiliații pot ajunge la un public mult mai mare decât ar putea ajunge comerciantul.

La final, punctăm încă o dată nevoia de a fi susținut de oameni capabili să-ți ofere cele mai bune strategii pentru a ajunge cât mai aproape de publicul tău țintă. SEO, marketingul prin conținut, social media, e-mail marketingul și afilierea sunt doar câteva dintre modalitățile prin care magazinul tău își poate menține vizibilitatea.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5