Peste 30.000 de bistriţeni au trecut pragul noului supermarket în primele zile. Echipa Selgros: Au fost emoţii, bucurii şi situaţii neprevăzute

Peste 30.000 de bistriţeni, din care 10.000 de clienţi unici, au trecut, în primele zile de la deschidere, pragul supermarketului Selgros. Încă de la intrarea în parcarea Selgros, bistriţenii au fost ghidaţi, iar mai apoi au fost deschise inclusiv case de urgenţă pentru a nu se sta foarte mult la coadă. Bistriţenii au fost curioşi să vadă ofertele noului supermarket, cu toţii îndreptându-şi paşii spre Selgros, în timp ce parcările altor magazine din Bistriţa erau aproape goale.
“Numărul de clienți unici care au trecut pragul magazinului nostru din Bistrița în primele 3 zile este de aproximativ 10.000. Suntem foarte mulţumiţi şi bucuroşi că am avut un asemenea succes. La Bistriţa este unul dintre cele mai modern şi frumoase magazine din ţară. Mulţumim bistriţenilor pentru primirea deosebită” a declarat pentru Răsunetul Antoneta Gales, director of Communications and Organisational Development.
“Au fost emoţii, bucurii şi situaţii neprevăzute, dar acum că a trecut şi primul weekend ştim cu siguranţă că avem o echipă excelentă, iar magazinul de la Bistriţa este pe mâini bune. Dacă nu ne-aţi trecut, încă, pragul, vă aşteptăm cu drag în cel mai nou club pentru profesionişti şi pasionaţi, de bunătăţuri” este mesajul transmis de echipa Selgros Bistrița.

………………
„E un momemt important în municipiul Bistriţa, deschiderea unei unităţi Selgros. Este un eveniment important pentru că el aduce aşa cum spuneam cu vreo 9 ani în urmă, încă o părticică de Europă la noi acasă. Este adevărat că în apropiere este şi Asia – piaţa din Calea Moldovei - care va trebui să dispară din zona asta, pentru că începând din 2017 zona Calea Moldovei, care se transformă într-un city comercial center, va asigura pentru cetăţenii municipiului şi nu numai, şi pentru cei ai judeţului, o gamă impresionantă de mărfuri, pe care mulţi dintre noi le aduceam de la Cluj sau Mureş. Mulţumesc conducerii Selgros că ales să facă această investiţie în Bistriţa. La vremea respectivă am dat sprijinul necesar pentru autorizaţia de construire şi tot ce a fost necesar pentru a se îndeplini formalităţile legale. Ştim că este concurenţa peste drum, dar concurenţa este benefică şi determină progras”, a punctat, la deschidere, primarul Creţu. Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash &Carry România, a precizat că Selgreos vine la Bistriţa după 16 ani de expansiune în România, „un pas normal şi natural”. „Avem prin magazinele noastre din Tg. Mureş şi Cluj o strânsă legătură cu Bistriţa. Acum 15 ani, 25 % din vânzările pe care le realizam la Tg. Mureş veneau clienţi de la Bistriţa. Suntem cunoscuţi şi recunoscuţi de dumneavoastră, sperăm că odată cu deschiderea magazinului de pe Calea Moldovei să ne facem noi clienţi şi noi prieteni. Suntem acasă la Rebreanu şi Coşbuc, dar dacă Bistriţa nu ar fi existat, nu ar fi avut de unde să se inspire nici Bram Stoker, iar povestea lui despre vampiri nu ar fi făcut înconjurul mapamondului”, a spus Alexandru Vlad. În mesajul său, acesta a punctat faptul că magazinul vine cu mai multe noutăţi, şi anume „este un specialist în prospeţime”, prin pieţele de legume şi fructe, carne, brutărie modernă. „Campania noastră pune mult accent pe gastronomie, gastronomii sunt inima afacerii noastre. Clubul nostru se adresează tuturor celor pasionaţi, care cunosc şi apreciază accentul pe care îl punem pe rafinament şi savoare. Profesioniştii şi pasionaţii alcătuiesc comunitatea clubului Selgros”, a adăugat Alexandru Vlad, concluzionând că Selgros a intuit potenţialul acestui oraş.
Nu în ultimul rând, Adrian Matefi, directorul Selgros Bistriţa, a remarcat căldura bistriţenilor, dar şi echipa pe care a reuşit să şi-o formeze aici, „din oameni excepţionali”. „Formatul compact al magazinului este foarte prietenos. Avem multe zone cu servire directă, unde colegii mei vă aşteaptă cu cele mai obiective sugestii. Vă asigur că suntem la fel de calzi şi prietenoşi cum am găsit eu oamenii din Bistriţa acum 10 ani. Apropierea aceasta vom încerca să o creăm şi noi faţă de clienţii noştri care îşi desfăşoară activităţile ceva mai departe. Vom merge noi către ei. Ne vom concentra ăn viitorul apropiat pe contracte de distribuţie către clienţii din zonele turistice din jur. Bucuroşi vom sprijin i iniţiativele locale din zonele precum Colibiţa, Băile Figa, Beclean sau chiar Borşa”, a concluzionat Adrian Matefi.
***
Magazinul are o suprafaţă de 4000 mp (faţă de cei 10000 mp ai unităţilor standard) şi respectă accentul pus de Selgros pe competenţa sa majoră în produse alimentare şi gastronomie). Structura acestuia integrează conceptul de piaţă definită de calitate şi prospeţime, cu legume şi fructe, peşte şi fructe de mare, carne şi produse de brutărie. Magazinul găzduieşte şi o vitrină asistată cu brânzeturi şi delicatese, semipreparate din carne şi specialităţi. În plus, unitatea asigură spaţiu reprezentativ pentru articole nealimentare, şi anume articole pentru copii (jucării şi îmbrăcăminte, articole de sezon, electronice şi electrocasnice, precum şi o variată gamă de articole de menaj. Compania şi-a început activitatea în 2001 şi deţine 21 de magazine în România.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5