PDL Bistriţa a intrat în reorganizare

Începutul anului 2013 a adus o schimbare majoră în organizaţia PDL Bistriţa, prin demisia liderului Ioan Nelu Botiş. Interimatul a fost preluat de Eugen Curteanu. Potrivit acestuia, PDL Bistriţa a intrat în reorganizare, dorindu-se a deveni cea mai importantă forţă politică din Bistriţa, dar şi cea mai bine structurată organizaţie din cadrul PDL Bistriţa-Năsăud. Pentru ca acest obiectiv să poată fi atins, preşedintele interimar Eugen Curteanu a declarat, joi, în cadrul unei conferinţe de presă, că alături de consilierii municipali va aborda mult mai ferm şi frontal problemele majore ale Bistriţei.

,,Cu oarecare emoţii vă spun că din postura de preşedinte interimar al organizaţiei municipale am aşteptat să reaşezăm lucrurile după elementele care ne-au dat un pic peste cap în anul 2012. E vorba despre cele două etape de alegeri, e vorba de pierderea guvernării şi o anumită degringoladă la nivelul PDL în ansamblul său. Dar, la nivelul organizaţiei municipale nu s-au înregistrat plecări. E necesară, totuşi, o reorganizare a structurilor la nivelul municipiului Bistriţa.

Sunt probleme majore la nivelul municipiului care au fost lăsate de către toate partidele politice într-un con de umbră şi cred că în momentul de faţă e nevoie de o abordare frontală a acestora. Avem nelămuriri în ceea ce priveşte agenda publică pentru simplu motiv că avem câteva lucruri lăsate la o parte, care ar trebui readuse pe agenda publică şi discutate, dacă nu chiar puse în practică.

Ţin să vă reamintesc că un obiectiv simplu de realizat cu fonduri minimale care ar dezvolta o axă de transport suplimentar în municipiul Bistriţa şi pe care noi am abordat-o începând cu anul 2008 încoace este legarea străzii Arţarilor de Ioan Slavici şi de Colibiţei ,ce nu şi-a găsit încă rezolvarea. Pe mine unul mă lasă cu mari nedumeriri acest lucru. Nu e necesară o investiţie atât de mare pentru a dezvolta această axă de transport în municipiul Bistriţa. Lucrul acesta nu a fost făcut. O altă problematică şi ne-am pronunţat ferm ori de câte ori a apărut pe agenda publică în privinţa asta este cea a cablurilor care stau atârnate pe stâlpii de iluminat.

Dacă vrem să fim un oraş european, această problemă ar trebui să îşi găsească rezolvarea. Şi aici avem cadru legislativ suficient de clar, pârghiile sunt create, executivul municipiului Bistriţa nu întreprinde măsuri efective de creare a unei reţele metropolitane şi ascunderea acestor cabluri în pământ pentru a avea o arhitectură urbană demnă de mileniul III”, a declarat, liderul interimar PDL Bistriţa Eugen Curteanu.

Comentarii

30/05/13 15:31
Vizitator

Mai exista destule alte proiecte nematerializate pentru care s-au cheltuit bani. Bunaoara,este vorba despre o bretea de legatura de cca 500 m intre strazile Tarpiului si Subcetate.Potrivit studiului de fezabilitate pentru realizarea acestui proiect este necesară suma de 16.123 de lei. O nimica toata avand in vedere ca moftul lui Cretu numit "operatiunea mutarea statuilor" a costat un miliard de lei vechi. Bani aruncati aiurea ca sa-l mute pe Cuza de la IJP in Piata Unirii fara sa stie ca numele pietei are legatura cu Marea Unire din 1918 si nu cu Unirea Principatelor.

31/05/13 08:23
Vizitator

Nici in zona parcului care urmeaza sa fie deschis dupa lucrarile de reabilitare, circulatia auto nu este rezolvata in mod rezonabil. Strada Parcului cu sens unic ar trebui rezervata doar riveranilor (institutii sau locatari). In acest sens ar trebui ca intr-un timp rezonabil circulatia auto sa fie trecuta si pe malul stang al raului Bistrita, prin amenajarea si asfaltarea strazii Codrisor cel putin pe portiunea dintre strand si spatele stadionului . Pentru aceasta, ar fi necesara construirea unui pod peste raul Bistrita in fata fostei uzine electrice, la care sa fie racordata strada Parcului printr-o prelungire a strazii Vasile Conta printre sediile Electrica si Aquabis. Podul respectiv ar putea fi denumit “Podul Morii” amintind de Piata Morii din apropiere dar si de una din fostele mori de apa existente in trecut in zona respectiva. Aceasta ar crea o fluenta a circulatiei auto dinspre Podul Budacului spre extremitatea estica a parcului, zona care a devenit extrem de animata prin obiectivele existente aici precum magazinul Liedl, centrul SPA- Casa Ema, sala polivalenta dar si accesul principal spre stadion.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5