Primim la redacţie, cu rugămintea de „a vedea la faţa locului”

O „gură de canal” revoltă şi „înfierbântă minţile” locatarilor

Am primit la redacţie o sesizare, semnată de un grup de locatari din Blocul B1, sc. A, din str. Subcetate, din Bistriţa, în care reclamă faptul că „… mirosim de mai bine de un an de zile aerul insuportabil care vine din canalizarea neterminată… ceea ce prezintă un pericol de contaminare pentru noi toţi din acest bloc”.
Ne-am deplasat la faţa locului, am identificat „gura de canal” incriminată şi am constatat, la data documentării noastre, în 09.05.2013, la ora 15.30, că nu exista niciun miros în zonă, deşi era foarte cald, în schimb gura de canal nu era acoperită, de jur-împrejur nu era împins pământul şi pietrişul în jurul tubulaturii, existând mormane de pământ care nu ştim cine trebuia să le „rezolve”, aruncându-se vina pe constructor, de către locatari, constructorul pe care cei care au preluat respectiva canalizare,. Apoi că au fost sesizate organele abilitate să constate „mirosul insuportabil”, să ia măsurile de rigoare, să-i amendeze pe cei vinovaţi etc., etc., deci, un „lanţ al slăbiciunilor”, care are multe căi întortocheate, iar adevărul, se pare că, se găseşte undeva la mijloc.
Contactat, constructorul blocului – „Consult Imobil” – reprezentantul acestuia, ne-a precizat: „Blocul a fost predat la locatari, iar gura de canal şi canalizarea invocate au fost preluate de AQUABIS şi aparţine lor, având aviz de racordare în acest sens.
Canalizarea veche, la care ne-am racordat, este pe teritoriu privat, nu se poate interveni, nu există mirosuri în zonă, fiind prezenţi şi organe abilitate în acest sens. Credem că este o răzbunare a locatarilor sau a unui locatar”.
Deplasându-se la faţa locului, reprezentanţii „Aquabis” au constatat următoarele: „Canalizarea nu este colmatată (înfundată). La intrare, în căminul de vizitare, lipseşte o porţiune de tubulatură care trebuie montată şi instalată de către constructor.
Groapa trebuie acoperită de cei ce au săpat-o”.
Sugerăm, pentru viitor, ca reclamaţiile şi sesizările să se adreseze instituţiilor şi societăţilor care se ocupă cu asemenea probleme iar apoi, în caz de nerezolvare, să se adreseze presei.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5