Paşapoartele şi Permisele/Înmatriculări vor fi relocate pe str. Cuza Vodă, în fostul sediu LDP

  Instituţia Prefectului a anunţat că serviciile publice comunitare de Paşapoarte şi Permise/Înmatriculări auto vor fi relocate în fostul sediu administrativ al LDP, pe str. Cuza Vodă. Imobilul a fost achiziţionat de Primăria municipiului Bistriţa care-l va da în folosinţă Instituţiei Prefectului pe o perioadă de 12 luni.

         Relocarea ar urma să se facă în weekend, în maximum două săptămâni, astfel încât să nu fie perturbată activitatea celor două servicii atât de solicitate de cetăţeni.

         Subprefectul Ioan Zăgrean a menţionat că procedura prevedea transmiterea unei solicitări pentru alocarea unui spaţiu către unităţile din subordinea MAI, apoi către cele din subordinea Ministerului Finanţelor, iar al treilea pas către autorităţile publice locale. Dat fiind faptul că suprafaţa necesară este de 700-800 mp, spaţiul identificat a fost sediul fostei societăţi LDP. În prezent, se aşteaptă adoptarea unei hotărâri a Consiliului Local Bistriţa prin care imobilul să fie trecut în domeniul public al municipiului Bistriţa pentru a putea fi făcute unele investiţii.

         Activitatea aparatului administrativ din Instituţia Prefectului va fi, de asemenea, relocată, căutându-se spaţii potrivite în zona instituţiilor publice, iar dacă nu vor fi găsite, inclusiv în mediul privat, dar doar după o licitaţie publică.

         În ceea ce priveşte Palatul Administrativ, proiectul tehnic este aproape de final, urmând ca lucrările efective de reabilitare să înceapă undeva la 15 august.

Comentarii

21/07/23 12:58
Dorel

Foarte bine, acolo si sa ramana definitiv, ca in Piata P. Rares, cu parcarea autovehiculelor si cu circulatia , este dezastru ...

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5