myline-eon.ro, platforma care-ţi oferă informaţii despre factura la gaz

Clienţii bistriţeni ai E.ON Energie România pot beneficia de o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde şi care să îi scutească pe aceştia de deplasarea la sediile companiei, accesând platforma online. Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro şi astfel puteţi vizualiza informaţii referitoare la facturi: număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă, plata online a facturilor de gaze naturale, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, plăţile efectuate, transmiterea indexului contorului sau serviciile prestate.

Începând cu această lună, platforma E.ON Myline a fost îmbunătăţită, permiţând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienţi, iar perioada de actualizare a informaţiilor s-a redus semnificativ.

„Lansată în România în urmă cu un an, E.ON Myline a depăşit cele mai optimiste aşteptări ale companiei E.ON, zeci de mii de clienţi utilizând în prezent această platformă online pentru a accesa diverse servicii. E.ON îşi manifestă convingerea că, în continuare, tot mai mulţi clienţi vor apela la serviciile online, acestea reprezentând viitorul şi o alternativă convenabilă pentru deplasarea la clasicele ghişee”, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.

Comentarii

12/03/12 08:30
cimpian

creati o alta modalitate de a transmite indexul la gaz si nu una de hoti pentru a nu va mai bate joc de romani si la telefon nu mai puneti un robot care vorbeste in ungureste ca nu SUNTETI DRACU IN UNGARIA CI IN ROMANIA LA NOI SE VORBESTE ROMANESTE FACETI ACEL ROBOT SA RASPUNDA IN ROMANESTE SI PERFECTIONATI DRACULUI SITE-UL DE TRANSMITERE A INDEXULUI SI PENTRU CASNICI SI PENTRU AGENTII ECONOMICI CA BANII ORICUM NI-I LUATI CU JAPCA.

14/12/12 13:32
iovanovici lazar

plata facturi

14/12/12 13:33
iovanovici lazar

factura decembrie 2012

19/12/12 14:16
Fercea Maria

Va rog sa imi spuneti cum sa procedez in cazul in care sunt un utilizator mai vechi si adresa mea de e-mail nu mai exista, motiv pentru care mi-am facut una noua. Contul vechi era Fercea Gheorghe - email: office@apmcs.ro - Resita, jud. Caras Severin. Mentionez ca nu pot sa imi fac un nou cont.
Multumesc

19/12/12 14:50
dumitru al.

In loc sa simplificati procedurile de transmitere a consumului de gaze la-ti zapacit de tot.Mai datii ceva bani la SPECIALISTUL care a facut portalul e.on myline sa-l zapaceasca mai tare.

27/12/12 12:22
cosma lavinia

Toate comentariile sunt intemeiate. In loc sa simplificati procedura ,ati complicat totul.
Cum puteti sa afirmati ca ati adus aceste modificari in scopul inbunatatirii serviciilor? Chiar nu va este rusine?

07/01/13 17:59
Chirila Lucia

Nu sunt multumita de faptul ca ati modificat platforma unde trebuie sa transmitem autocitirea.Asa cum a fost pana in decembrie a fost bine, transmiteam destul de usor citirea consumului de gaz.Acum in ianuarie am avut probleme pt.ca desi am urmat pasii conform instructiunilor primite pe e-mail, nu am reusit sa transmit citirea.Am fost nevoita sa sun la EON-gaz, si acolo mi s-a dat un nr.de telefon, unde a raspuns un robot.Am transmis telefonic, dar nu sunt f sigura ca mi s-a inregistrat ce am transmis.Sper ca pana la viitoarea citire sa se rezolve problema, pt.ca mie nu mi se pare ca ati imbunatatit nimic, dimpotriva ati reusit sa bulversati o multime de persoane.

10/03/14 12:45
Furnea Trandafira

Nu reusesc sa intru pe facturile mele ne fiind electronice .Cum sa procedez?

08/09/14 08:41
Domnica rotaru

Nu am reusit sa comunic autocitirea pana la 07.09.2014. Nu reusesc sa intru in contul meu Ce trebuie sa fac pentru a comunica ultimul consum?

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship