Noi lucrări la pasajul pietonal subteran din Decebal!

Primarul municipiului Bistrița a inspectat lucrările de la viitorul pasaj pietonal subteran din zona Decebal. Astfel, au fost realizați pereții camerelor pentru lifturi la accesul 1 (strada Ursului spre Seliza) și accesul 4 (strada Cuza Vodă spre farmacie). Totodată, la ultimul acces se armează placa tunelului monolitic.
Lucrările se înscriu în proiectul ”Reconfigurarea Axei de transport public pe traseul str. Gării – b-dul Decebal – str. Andrei Mureșanu – str. Năsăudului”, finanțat din fonduri europene.
Proiectul prevede modernizarea părții carosabile de pe cele 4 artere de circulație; reabilitarea trotuarelor pe toată lungimea celor 4 străzi; realizarea de benzi dedicate transportului public; realizarea pistelor pentru bicicliști, pe ambele sensuri de circulație; realizarea unui pasaj pietonal subteran pe Bulevardul Decebal, în zona halei comerciale; îngroparea tuturor rețelelor electrice și de iluminat public; sistem nou de iluminat public cu telegestiune şi modernizarea stațiilor de transport public existente (10 stații).

Comentarii

05/04/24 10:39
Dorel de Bstrita

Acest pasaj este o lucrare efectiv de bani azvarliti aiurea. Cu totul altceva era, daca se facea maidegraba un pasaj sbteran pentru autovehicule, cu iesire direct dincolo de calea ferata . Problematica aglomeratiei si blocajelor este in traficul auto nicidecum al pietonilor, care oricum, cu sau fara acest pasaj, foarte multi, vor traversa tot pe deasupra ... Cine a gandit acest pasaj, probabil ca a avut un interes de " spalat " niste fonduri... pentru ca efectiv este un pasaj fix " ageaba " si inutil si in concluzie, bani azvarliti aiurea .

06/04/24 08:40
cititor

Pasajul acesta este cea mai mare prostie bistrițeană din ultimii ani. Acum, în timpul lucrărilor, arată lugubru. Seamănă mai mult cu o fosă septică de cartier. Domnul primar s-a cam păcălit cu acst proiect. Nu-i ce s-ar spera să fie. O să mai vorbim de el și mai târziu.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5