Tir lovit de tren, în zona Apollo, la Bistriţa

Un accident feroviar s-a produs în urmă cu câteva minute pe str. Ioan Slavici din Bistriţa. Un tir  a fost lovit de trenul care circulă pe ruta Bistriţa-Bistriţa Bârgăului, însă din fericire nu sunt persoane încarcerate, potrivit primelor date transmise de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Bistriţa-Năsăud. 

"Un tir înmatriculat în Ucraina a fost lovit d etrenul care circula pe ruta Bistriţa-Bistriţa Bârgăului. Din fericire, nu a fost întregistrată nicio victimă. Atât conducătorul auto cât şi cei aproximativ 60 de pasageri din tren au fost verificaţi de echipajele medicale, însă nu au avut nevoie de îngrijiri medicale. Două echipaje de descarcerare de la Bistriţa acţionează pentru degajarea autotrenului care este blocate pe calea ferată.  În momentul de faţă, circulaţia este întreruptă în zonă", ne-a declarat Marius Rus, purtător de cuvânt al ISU Bistriţa-Năsăud.

Potrivit acestuia, la faţa locului au intervenit două echipaje de descarcerare, un echipaj de la Ambulanţă, echipaje de la Serviciul Rutier al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Bistriţa-Năsăud, dar şi de la Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Bistriţa. 

Şoferul tirului este un tânăr de 23 ani din Ucraina. Acesta a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ, potrivit Dianei Pintea, purtător de cuvânt al IPJ BN. 

https://www.facebook.com/isubistrita/videos/2010825929139599/

Comentarii

05/07/17 14:11
Vizitator

Inca un semnal (daca mai era necesar) asupra urgentei privind sistematizarea unitara a strazilor aflate de o parte si de alta a caii ferate incepand de la intersectia cu Strada Garii si pana la intersectia cu DN17C . Pe aceasta portiune circulatia auto este practic strangulata din cauza liniei ferate care duce spre Bistrita Bargaului, si care ingreuneaza trecerea, peste linii, cu toate ca traficul feroviar pe aceasta portiune este extrem de redus. A existat chiar ideea devierii caii ferate care duce spre Bistrita Bargaului din gara Bistrita prin zona industriala, dar acest lucru este mai greu de realizat in prezent. De asemenea, ideea aberanta a primarului de a construi un fel de sarcofag de beton peste liniile din gara Bistrita este costisitoare si lipsita de sens. Inafara de faptul ca nu rezolva problema nici macar punctual, complica si mai mult situatia circulatiei auto in zona, fara a mai pune la socoteala uratenia unui monstru de beton in inima orasului. De aceea, o solutie mai realista si posibil de realizat ar putea fi eliminarea tuturor liniilor secundare de manevra care ies din gara Bistrita spre Unirea, astfel incat sa ramana doar linia principala care duce spre Bistrita Bargaului peste care sa fie amenajate treceri la nivel, dupa modeul celei de pe strada Cuza-Voda. Operatiunile de manevra feroviara ar putea fi mutate in partea de vest a garii Bistrita prin construirea unui triaj intre pasarela veche si pasarela noua. Tot aici, in zona fostei Intreprinderi de Morarit si Panificatie ar putea fi mutata si activitatea transcontainer din gara de calatori. In felul acesta Gara Bistrita ar deveni cap de linie ai ar putea fi amenajata precum Gara de Nord din Bucuresti in care intra si ies doar trenurile de calatori.
Aceste modificari ar permite deschiderea circulatiei auto intre Strada Garii si Tarpiului prin trecere la nivel cu calea ferata peste o singura linie, la fel ca pe strada Cuza-Voda sau Ioan Slavici. De asemenea ar putea fi amenajata o trecere la nivel si in zona strazii Romana, ceea ce ar fluidiza si mai mult circulatia auto in zona de peste calea ferata. Aceste treceri ar putea fi prevazute cu bariera si semaforizate ceea ca ar permite traversarea caii ferate in siguranta inclusiv de catre pietoni.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5