Sondaj. Primăria este interesată să ştie opinia bistriţenilor cu privire la transportul public cu mijloace nepoluante

Primăria municipiului Bistriţa realizează, prin intermediul Universităţii Tehnice Cluj-Napoca „Studiul de oportunitate pentru realizarea investiţiei -Linie verde de transport public utilizând mijloace de transport cu motor electric, hibrid sau nepoluante”.

Astfel, bistriţenii sunt invitaţi să completeze un scurt chestionar menit să contribuie la alegerea unei variante optime pentru transportul public din municipiul Bistriţa. Acest proiect va fi, ulterior, pregătit pentru obţinerea de fonduri europene.

Chestionarul se completează foarte uşor, în cel mult două minute, urmând link-ul de mai jos:
https://docs.google.com/forms/d/18xD_FUa3XX3Y1k6WW5-inC4t0X3RrifNacrhHgZ...

Data limită până la care se poate completa acest chestionar este vineri, 25 iulie.

Sursa: www.primariabistrita.ro

Comentarii

22/07/14 12:34
Vizitator

Preocuparea primariei pentru transportul în comun utilizând mijloace cu acţionare electrică sau cu un consum redus de combustibil pe traseul DN 17 Viişoara-Centrul istoric Bistriţa-Unirea este extrem de importanta. Numai ca dintre toate mijloacele de transport mentionate trebuie exclus tramvaiul, mai ales ca traseul include strazile inguste din centrul istoric. De altfel chiar si inafara centrului istoric, pe traseul Unirea-Viisoara au fost amenajate o serie de sensuri giratorii, care in cazul tramvaiului ar trebui desfiintate, creind noi dificultati in circulaia rutiera din oras. De aceea, nevoie de mijloace nepoluante si de îmbunătăţirea indicatorilor de mediu, prin reducerea emisiei de noxe, se poate realiza mult mai ieftin si eficient prin introducerea de linii de troleibuz care nu afecteaza cu nimic partea carosabila a strazilor din zona istorica a orasului. In plus, prin introducerea troleibuzului configuratia circulatiei pe traseul Viisoara-Unirea ar putea ramane neschimbata. Diferenta de capacitate de transport intre tramvai si troleibuz, poate fi si ea solutionata prin cresterea frecventei numarului de troleibuze la orele de varf, pe baza unui studiu de trafic. De altfel, cu ceva timp in urma insusi primarul Cretu recunostea ca varianta cu tramvaiul: ”Este o investiţie atât de costisitoare încât nu ne-o vom putea permite." Si totusi intre mijloacele de transport nepoluante pentru Bistrita, solutia cu tramvaiul este pastrata si in prezent in aceasta investigatie.

23/07/14 10:25
Un cititor ...

Stimati domni, faceti demersurile si transformati linia CFR Saratzel-Bistritza-Bistrita-Bg. intr-o linie de metrou, pe doua sensuri de mers, cu oprire la toate intersectiile principale ale caii ferate cu strazile pe unde trece... si va asigur ca vor fi si cheltuielile mai putine si calatorii mult mai multi... Pe ea, se va putea desfasura si traficul de marfuri si calatori interjudetean ( interregio cum le-au numit CFR-istii... ) fara nici o problema...
Daca se scot autobuzele si in locul lor se pun troleibuze... ar fi o solutie, dar aglomeratia din municipiu, tot nu va fi rezolvata... ci din contra...

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5