Senatorul Dobra, întâlnire de lucru cu ministrul Mediului, Cristiana Paşca –Palmer, pe tema timbrului de mediu

Senatorul PNL, Dorin Dobra, s-a întâlnit, miercuri, cu ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Cristiana PAŞCA-PALMER pe tema timbrului de mediu din România.

"În cadrul întrevederii am arătat doamnei ministru preocupările privind această taxă percepută la înmatricularea autovehiculelor în România, precizând că demersurile mele au la bază solicitările extrem de numeroase ale cetăţenilor din judeţ şi din toată ţara. Cu această ocazie, am înaintat doamnei ministru Cristiana PAŞCA-PALMER propunerea susţinută public într-o interpelare adresată, încă din anul 2015, guvernului de la acea vreme, respectiv luarea în considerare a eşalonării taxei auto pe o perioadă între 5 şi 10 ani, plătibilă fie autorităţilor publice locale în cadrul impozitului auto datorat anual, fie Direcţiilor Generale de Finanţe", precizează senatorul Dobra.

Potrivit acestuia, eşalonarea acestei taxe ar rezolva, în mare măsură, problema foarte multor cetăţeni, şi ar clarifica situaţia de pe drumurile publice a maşinilor înmatriculate în alte ţări, cu preponderenţă în Bulgaria, urmând ca în viitorul apropiat problema taxei auto să fie luată în discuţie la nivelul Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor.

Comentarii

02/02/16 12:40
Cititor

Domnul Dobra, lamuriti-o pe doamna ministru si face-ti-o sa recunoasca faptul ca, aceasta taxa, asa cum este ea formulata, nu este pentru mediu ci este facuta sa inhibe impotrul de masini second in Romania si sa determine cumparatorii, sa-si cumpere masini noi, fabricate aici in tara.
CEA MAI CORECTA TAXA DE MEDIU este atunci, cand :
- indiferent ca masina-i din import opri fabricata indigen;
- indiferent ca masina-i inmatriculata pe persoana fizica ori juridica romana, sau in parteneriat cu cineva dinafara tarii ;
- indiferent de tonajul, capacitatea din habitaclu, ori destinatia masinii respective ;
- indiferent de tipul de combustibil folosit
- si indiferent de capacitatea cilindrica a acestora
TAXA DE MEDIU SA FIE INCLUSA IN COMUSTIBILIUL AUTO FOLOSIT .

Argumente :
1/.Poluarea mediului, are loc, atunci cand pe drumurile publice ori particulare, circula orice masina, indiferent a cui este , ca-i indigena sau importata si indiferent de vechimea ei ;
2/.Cu cat masina are tehnologie mai invechita, sau are motorul de capacitate cilindrica mai mare, cu atat va consuma mai mult si deci va si polua mai tare , indiferent de greutatea ei ;
3/. Principiul "POPUATORUL PLATESTE " , se aplica , PRIN FOLOSIREA autovehiculului respectiv si NU PRIN SIMPLA sa DETINERE .

INTREBARI PERTINENTE :
1/. De ce sa plateasca aceasta taxa doar cei care aduc masini din import, atata vreme cat pe drum circula cu totii in mod egal si mai ales ca circula si masini noneuro ?
2/.De ce sa plateasca cine inmatriculeaza masina, toata aceasta taxa, stabilita aleator, si toata odata, dinainte ?
3/.De unde stie el statul roman, ca masina respectiva nu va fi distrusa imediat intr-un accident , ca nu va fi instrainata in alta tara, ori ca desi inmatriculata , va circula in alta tara decat Romania ?
4/. De unde stie el statul roman, ca masina desi cumparata si inmatriculata,din varii motive de familie ale proprietarului, aceasta nu va fi tinuta in garaj o lunga perioada de timp si nu va fi folosita, deci nici nu va polua in vre-un fel ?

CONCLUZIE :
CEA MAI BUNA SI MAI CORECTA TAXA DE MEDIU , daca ea se pretinde cu adevarat PENTRU MEDIU si nu este doar o smecherie si o PROSTEALA PUBLICA , ESTE DACA SE INCLUDE IN COSTUL COMBUSTIBILILOR AUTO . Cine circula cu masina, evident ca va si consuma combustibil functie de caracteristicile tehnice ale masinii respective, va si polua si tot asa , proportional va si plati PENTRU MEDIU .

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5