Senatorul Deneş:Produsele românești trebuie promovate ca brand de țară

Senatorul Ioan Deneş consideră că promovarea produselor româneşti trebuie să constituie o prioritate pentru actualii guvernanţi, asta după ce în trecut ţara noastră s-a făcut cunoscută "prin frunze". Parlamentarul USL a prezentat marţi, în plenul Senatului, o declaraţie politică pe această temă.

"Am încercat să ne promovăm țara prin frunze în loc să ne concentrăm eforturile în a face cunoscute atât în țară, cât și în străinătate, produsele autohtone. Am susținut, în timpul campaniei pentru parlamentare, și susțin în continuare, în calitate de parlamentar, că promovarea produselor autohtone trebuie să fie o prioritate pentru România. Ministrul agriculturii, Daniel Constantin, este animat de aceeași dorință de a determina cetățenii să consume cu preponderență produse autohtone. Cu ajutorul mai multor lanțuri de magazine, s-a reușit crearea unui stand al produselor românești, zonă de vânzare dedicată exclusiv fructelor și legumelor provenite de la producătorii români", a spus Ioan Deneş de la tribuna Parlamentului.

Senatorul din Beclean a prezentat şi demersurile făcute de Ministerul Economiei pentru susţinerea produselor fabricate în România.

"Un pas în vederea promovării produselor autohtone în străinătate a fost realizat prin intermediul Departamentului de Comerț Exterior din Ministerul Economiei urmează ca în Germania, în orașele Ulm si Munchen, să fie inaugurate două centre pentru comercializarea vinurilor și produselor agroalimentare. Este lăudabilă inițiativa oficialilor din Ministerul Economiei pentru cuprinderea produselor românești tradiționale în pensiunile si restaurantele din Germania. Tot în afara granițelor țării, magiunul de Topoloveni a fost ridicat la rang european, ceea ce ne face să ne simțim mândrii de bogăția produselor noastre", a adăugat Deneş.

Acesta a propus ca ţara noastră să se facă remarcată în Europa prin produsele tradiționale, "care ne fac mândri că suntem români".

"Să nu uităm că la Dacia Mioveni se fabrică, în continuare, mașini românești, automobilul Dacia fiind o marcă de referință pentru România. După încheierea contractului de licență între Renault și statul român, marca Dacia a devenit internațională. Odată cu trecerea timpului și cu deschiderea granițelor țării, piața românească a fost acaparată, treptat, de o serie de branduri internaționale, care le depășesc pe cele românești la capitolul promovare și strategie de marketing. Cu toate acestea, produsele românești fac față cu brio concurenței și își păstrează valoarea, în continuare", a concluzionat senatorul Deneş.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5