Emil Radu Moldovan: Renovarea și modernizarea Gării Bistrița Nord, o investiție pentru călatori și turiști, un transport sigur, la standarde europene

Emil Radu Moldovan, Președintele Consiliului Județean a declarat că:

„Poarta prin care ajungi într-un oraș oferă prima impresie despre acesta. Astfel, un obiectiv important din mandatul meu a fost modernizarea Gării Bistrița Nord. Și am reușit!

O investiție de 7 milioane de euro, pentru călatori și turiști, pentru un transport sigur, la standarde europene.

Lucrările de modernizare au cuprins, schimbarea faţadei clădirilor, modificarea circuitului în interiorul acestora, dotarea cu geamuri termopan, uşi cu senzor, camere de luat vederi, aer condiţionat şi săli de aşteptare, redimensionarea perimetrului exterior al gărilor pentru a asigura confortul, siguranţa şi fluiditatea mixului de călători.

Gara Bistrița Nord a trecut printr-un amplu proces de reabilitare şi modernizare și s-a transformat într-un spaţiu  adaptat atât cerinţelor pieţei, cât şi nevoilor călătorilor, tuturor celor care aleg să ajungă în Bistrița cu acest mijloc de transport.

Oamenii s-au săturat de promisiuni, noi le-am oferit ceritudini, fapte, proiecte utile de care să se bucure atât ei, cât și turiștii care ne vizitează județul.

În ultimii 4 ani am demonstrat că se poate, că suntem echipa soluțiilor, a proiectelor concrete și stim ce avem de făcut!

pentru ca să continuăm munca, în 5 iunie alegeți lista de Consilieri Județeni PSD! Echipa mea, alături de care demonstrez că Județul Bistrița-Năsăud este al oamenilor gospodari și serioși.

Viitorul ne cheamă la vot!- 5 iunie 2016- ”Emil Radu Moldovan – Presedintele Consiliului Judeţean Bistriţa – Năsăud

Aici puteţi să vizualizaţi întregul raport al proiectelor în diverse domenii: infrastructură de drumuri, apă şi canalizare, sport, cultură, siguranţă, proiecte pentru tineri şi proiecte pentru copii. Proiecte concrete, realizate pentru dumneavoastră, pentru noi toţi cei care trăim aici. Invesiţii implementate pentru a avea un judeţ dezvoltat, un loc al traiului bun, unde să primim cu ospitalitatea bine cunoscută, musafirii şi unde să-şi dorească să se întoarcă toţi  ai noştri plecaţi în străinătate.

 

Link: http://emilradumoldovan.ro/realizari-2012-2016/

Material de propagandă electorală difuzat de SC CPE Răsunetul SRL, la comanda Partidului Social Democrat Bistriţa-Năsăud, Cod Unic de Identificare atribuit de AEP: 21160002


 

Comentarii

26/05/16 13:07
Ioan Rus

Deageaba a fost inaugurata. Nu exista un numar de telefon pentru a putea obtine informatii si o pagina actualizata. De asemenea nimeni nu stie cand circula trenurile desi angajatele garii vand bilete si pentru trenurile private.

26/05/16 14:33
Vizitator

Chelnerul Raducu se impauneaza cu meritele altora. Care-i meritul lui in proiectul de reabilitare a garii Bistrita? Civilizat ar fi sa-i recunoasca pe toti cei implicati in realizarea acestui proiect. Dar, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere.
Practic, finantarea reabilitarii Garii CFR Bistrita a fost facuta in mandatul lui Liviu Rusu, cu surse financiare alocate de Comisia Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, in baza unui proiect din anul 2011, cand ministrul transporturilor era Anca Boagiu. Lucrarile la Gara Bistrita au demarat efectiv in mai 2012, fiind executate de firma spaniolă Copisa Constructora Pirenaica - Puentes Y Calzadas Infraestructuras, care şi-a adjudecat contractul de reabilitare a gării la jumătate din suma alocată, pentru acest proiect de Ministerul Transporturilor si anume 8,5 milioane de euro.
Pana la urma Raducu nu are nici un merit in reabilitarea garii Bistrita. Se da mare in gara mica. Deoarece, gara Bistrita, chiar si dupa reabilitare, ramane tot o gara mica. Fiindca la cate trenuri si la ce fel de trenuri vin sau pleaca din gara Bistrita, nu era nevoie de o investitie asa de mare, cu spatii si dotari care mai mult vor sta nefolosite. In cei 4 ani de mandat, Raducu putea sa faca modernizarea garii Saratel care se afla pe magistrala feroviara Bucuresti-Baia Mare si care se afla in paragina.

26/05/16 14:40
Vizitator

Chelnerul Raducu se impauneaza cu meritele altora. Care-i meritul lui in proiectul de reabilitare a garii Bistrita? Civilizat ar fi sa-i recunoasca pe toti cei implicati in realizarea acestui proiect. Dar, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere.
Practic, finantarea reabilitarii Garii CFR Bistrita a fost facuta in mandatul lui Liviu Rusu, cu surse financiare alocate de Comisia Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, in baza unui proiect din anul 2011, cand ministrul transporturilor era Anca Boagiu. Lucrarile la Gara Bistrita au demarat efectiv in mai 2012, fiind executate de firma spaniolă Copisa Constructora Pirenaica - Puentes Y Calzadas Infraestructuras, care şi-a adjudecat contractul de reabilitare a gării la jumătate din suma alocată, pentru acest proiect de Ministerul Transporturilor si anume 8,5 milioane de euro.
Pana la urma Raducu nu are nici un merit in reabilitarea garii Bistrita. Se da mare in gara mica. Deoarece, gara Bistrita, chiar si dupa reabilitare, ramane tot o gara mica. Fiindca la cate trenuri si la ce fel de trenuri vin sau pleaca din gara Bistrita, nu era nevoie de o investitie asa de mare, cu spatii si dotari care mai mult stau nefolosite. In cei 4 ani de mandat, Raducu putea sa faca modernizarea garii Saratel care se afla pe magistrala feroviara Bucuresti-Baia Mare si care se afla in paragina.

26/05/16 15:04
vizitator

Raducu se lauda cu Gara Bistrita, pe care Cretu vrea s-o ascunda sub un sarcofag de beton precum centrala nucleara de la Cernobil.
Fiindca asa-zisul Centrul intermodal de transport, este o tampenie "marca Cretu", ca atatea altele. O platforma de beton cocotata peste peroanele de tren este o solutie complicata, costisitoare si inutila cu atat mai mult cu cat activitatea feroviara in gara Bistrita este redusa la cateva trenuri de calatori. Pe de alta parte, la cate trenuri si ce fel de trenuri vin sau pleaca, sala de asteptare si peroanele stau mai mult goale. Ce rost are sa mai faci o platforma suspendata sub care nu se intampla nimic. Pe de alta parte nu se rezolva nici problema fluidizarii circulatiei auto in zona garii. Dimpotriva, accesul pe platforma presupune construirea unor rampe care complica si mai mult circulatia, intrucat strazile din jurul garii sunt inguste. De aceea, o solutie mai realista si posibil de realizat ar putea fi eliminarea tuturor liniilor secundare de manevra care ies din gara spre Unirea, astfel incat sa ramana doar linia principala care duce spre Bistrita Bargaului. Operatiunile de manevra feroviara ar putea fi mutate in partea de vest a garii prin construirea unui triaj intre pasarela veche si pasarela noua. Daca se muta si activitatea de transcontainer CFR din gara Bistrita, in locul ramas s-ar putea construi un sir de peroane pentru autogara, fara a mai fi nevoie de platforma suspendata. Astfel, gara Bistrita fiind cap de linie ar putea fi amenajata precum Gara de Nord din Bucuresti in care intra si ies trenurile de calatori. Circulatia feroviara spre Bistrita Bargaului este extrem de redusa si prin urmare legatura intre strada Garii si Tarpiului s-ar putea realiza printr-o trecere la nivel cu calea ferata.
In felul acesta s-ar putea deschide nu doar circulatia auto intre Strada Garii si Tarpiului prin trecere la nivel cu calea ferata peste o singura linie, la fel ca pe strada Cuza-Voda sau Ioan Slavici, dar si in zona strazii Romana, ceea ce ar fluidiza si mai mult circulatia auto in zona de peste calea ferata.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5