Cum sa ai o intalnire de afaceri de succes

Daca exista ceva cu care toata lumea se confrunta intr-o organizatie, este o intalnire neproductiva a companiei. Nu numai ca se pierde timp si compania pierde bani, dar nu reuseste sa rezolve problemele care ar fi imbunatatit operatiunile. Companiile cheltuiesc anual peste 37 milioane de dolari pe intalniri neproductive.

Unul dintre vinovati este lipsa de planificare si structura. Deci, daca firmele investesc mai mult timp si efort in pregatirea unei intalniri corporative, vor putea organiza discutii productive si vor veni cu procese mai eficiente pentru a atinge obiectivele companiei.

Resursa de transport corporatist

Imaginea si prezentarea sunt totul in afaceri. Fiabilitatea si aspectul profesional sunt esentiale pentru a face impresia potrivita pentru partile interesate, colegi si clienti. Ofera partenerilor care vin din strainatate sau din alt oras, posibilitatea de a ajunge la intalnirea de afaceri la timp, fara stres, si in mod confortabil. Inchiriaza partenerilor de afaceri masini de la o companie de inchirieri auto din Bucuresti, si arata-le ca esti atent la detalii si plin de profesionalism.

Incepe intalnirea cu un ton pozitiv

Aceasta parte importanta este adesea ignorata. Pentru a maximiza angajamentul si efortul, si pentru a seta tonul pentru timpul care urmeaza, este incredibil de benefica raspandirea pozitivitatii si construirea raportului cu cealalta persoana sau cu un intreg grup. Porneste discutii comune in mod intentionat pentru a ridica nivelul de energie generala, si pentru a te pregati pentru succes. Evita sa intri imediat in seriozitatea problemei, si vorbeste in schimb desrpe o victorie sau o realizare actuala a companiei sau a unui individ. Foloseste pozitivitatea in avantajul tau, si fii creativ pe teme care incurajeaza participantii.

Stabileste o intentie clara

Inainte de a intra in detalii, discutii si brainstorming, asigura-te ca ai fost clar cu privire la rezultatul dorit si la scopul intalnirii. Consulta agenda cu toti cei implicati pentru a accelera procesul si pentru a evita distragerile. In plus, stabileste timpul pe care vrei sa il aloci pentru fiecare subiect. Nu uita sa lasi suficient timp pentru intrebari la sfarsit. Desemnarea unui timp limitat pentru fiecare subiect, te asigura ca toti participanii raman concentrati, si ai mai multe sanse de a-ti atinge obiectivele.

Liderii vorbesc ultimii

Liderii mari sunt constienti de avantajele de a lasa pe toti ceilalti sa vorbeasca mai intai - inainte de a-si impartasi opinia proprie. Nu numai ca ai sansa de observa modul in care altii vad o situatie, dar le si oferi incredere, facandu-i sa se simta auziti si responsabili. In loc sa fortezi comenzile tale asupra echipei si sa dai doar instructiuni, asculta in mod activ ceea ce toata lumea are de spus si foloseste acele informatii pentru a rezolva posibile provocari. Atunci cand incurajezi implicarea si ceri ajutorul, activezi gandirea critica si arati respect. Partenerii vor aprecia aceasta latura a ta. Ca proprietar sau CEO al unei companii, este normal ca oamenii sa se astepte la indrumare, sugestii si inspiratie de la tine. Dupa ce ai lasat pe toata lumea sa vorbeasca, spune-ti si tu parerea. Asigura-te ca ceri feedback. Si, in sfarsit, incearca sa ajungi la o concluzie care creeaza o situatie reala de castig pentru toti cei implicati.

 

.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]