Ce este un sistem de ticketing și ce avantaje oferă utilizarea unui astfel de program software?

Businessurile sunt nevoite să ducă lupte tot mai strânse pentru a reuși în piața în care activează, mediile de afaceri devenind din ce în ce mai competiționale, indiferent de domeniu. Iar asta deoarece online-ul oferă avantaje enorme de dezvoltare, însă pentru a beneficia de ele este nevoie de investiții, strategie și planuri bine puse la punct.

De aceea, experții IT oferă tot mai multe soluții care asigură o bună organizare a companiilor, unul dintre cele mai utile și mai eficiente instrumente folosite cu acest scop fiind un program de ticketing de tip SAAS (Software as a Service).

Ce beneficii oferă un program de ticketing?

În primul rând, acest tip de aplicație software îți asigură o eficiență operațională în dezvoltarea activităților specifice organizației din care faci parte, reducând costurile și îmbunătățind timpii de lucru prin rezolvarea tichetelor.

În plus, un astfel de program oferă satisfacție userilor săi finali, datorită optimizării comunicării, ai transparenței și ai timpilor de răspuns, atunci când vine vorba de rezolvarea tichetelor.

Un alt beneficiu deosebit de important constă în faptul că sistemul de ticketing contribuie la distribuirea în mod echitabil a sarcinilor de lucru alocate personalului responsabil cu rezolvarea tichetelor, dar și în monitorizarea eficientă a activității și productivității acestuia.

Sistemul de ticketing SaaS

Unul dintre cele mai utile și mai eficiente programe de ticketing sunt cele de tip SaaS (Software as a Service) ori SLAs (Service level agreement). Compania Soft Pepper, de exemplu, a dezvoltat o aplicație software denumită 365Ticketing – instrument cu o utilitate deosebită pentru orice organizație, conținând inclusiv un sistem de management al incidentelor și un sistem helpdesk.

Programul de ticketing 365Ticketing transformă în mod automat email-urile în tichete care, ulterior, le sunt distribuite în mod automat celor care ar trebui să se ocupe de soluționarea lor.

Mai mult decât atât, prin intermediul soluției software create de Soft Pepper, activitatea întregii companii, adică a tuturor angajaților, va fi mai ușor de monitorizat, iar asta datorită indicatorilor de raportare care îți vor arăta numărul de deadline-uri depășite, timpul alocat rezolvării taskurilor, numărul de tichete soluționate și pe cel al tichetelor nesoluționate ș.a.m.d.

Avantajele pe care ți le poate aduce folosirea sistemului de ticketing 365Ticketing:

  • Poți uita de operațiunea de atribuire manuală a tichetelor în sistemul de ticketing, căci 365Ticketing te va ajuta să economisești atât timp, cât și resurse, prin eliminarea acestora și efectuarea lor automată.
  • Comunicarea cu user-ul final va fi considerabil îmbunătățită, iar acest lucru va fi dat de notificările referitoare la statusul ticketului și primirea unui feedback.
  • Procesul de evaluare al personalului responsabil de rezolvarea tichetelor va fi, de asemenea, îmbunătățit.
  • Timpul necesar întocmirii de rapoarte lunare, legate de programul şi activităţile personalului, va fi substanțial redus, iar timpul de lucru și procesele de planificare vor fi optimizate.
  • Emiterea devizelor și facturarea vor fi, și ele, îmbunătățite, prin funcția de calcul al timpului alocat rezolvării incidentelor sau a taskurilor de proiect.

Pentru mai multe informații despre implementarea unui astfel de program de ticketing în cadrul organizației din care faci parte, precum și pentru o demonstrație live a modului în care funcționează 365Ticketing, accesează site-ul Softpepper.ro.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5