Biblia reptiliană, o nouă ordine

Scriitorul Al.C.Miloş le-a dăruit iubitorilor cărţii de ştiinţă un volum – eveniment, după cum declarau la lansare reprezentanţii editurii bucureştene Orfeu 2000. Romanul SF „Biblia Reptiliană” - astronomii şi instorii galactice, apărut la prestigioasa Editură Orfeu 2000, a fost prezentat de Casandra Mihai, directorul editurii, care a spus că avem de-a face cu un scriitor de valoare şi o carte de care, cu siguranţă, se va mai auzi de-a lungul timpului. În viziunea editurii Miloş este un scriitor care onorează prin cartea lui. Scriitoarea Aryana Havah, cea care semnează şi prefaţa cărţii, spune că Miloş răspunde la întrebări fundamentale: “Noi cine suntem? De unde venim? Cine ne-a creat?” În acest volum sunt redescoperite „legendele şi miturile antice, care ne relevă un adevăr fantasmagoric, o lume plină de convulsii şi orgolii, o luptă permanentă între oameni şi zei cu puteri supranaturale. Trecutul capătă sens, Creaţia devine inteligibilă şi apariţia noastră ca rasă are o explicaţie logică”. Autorul, Al. Cristian Miloş, a declarat celor prezenţi la Sinagoga Bistriţa că sub titulatura de roman SF se ascunde o temă spirituală, porinindu-se de la vorbele lui Hristos: „Fiţi înţelepţi ca şerpii”. Şarpele a însoţit permanent omul în evoluţia sa, deoarece omul are în el ceva din natura şarpelui, şi anume acea parte a sa pe care înţelegerea o controlează cel mai puţin. Psihanalistul Jung afirma că şarpele este un vertebrat ce întruchipează psihicul inferior, psihismul obscur, ceea ce este rar, tainic, de neînţeles. Şi totuşi, nimic mai obişnuit şi nimic mai simplu decât un şarpe. Şarpele vizibil pe pământ, clipa manifestării sale, este o hierofanie; simţim că el se prelungeşte şi într-o parte şi în alta în infinitul material, adică în nediferenţierea primordială, rezervor al tuturor latenţelor. Şarpele vizibil este o hierofanie a sacrului natural, material şi nu spiritual. Din punct de vedere macrocosmic, KUNDALINI îl are drept omolog pe şarpele ANANTA, care stă încolăcit la baza axei lumii. Asociat lui Vishnu şi lui Shiva, Ananta simbolizează dezvoltarea şi resorbţia ciclică, iar în calitatea lui de paznic al nadirului, el este purtătorul lumii, căreia îi asigură stabilitatea. La nivelul cosmogenezelor, şarpele este şi Oceanul, care înconjură cu nouă inele cercul lumii, în timp ce cu al zecelea, strecurîndu-se pe sub pămînt, formează Styxul din Teogonia lui Hesiod. Şarpele, spirit al apei dintâi, este spiritul tuturor apelor de sub pământ, de pe faţa pămîntului sau de deasupra sa. În mitologiile amerindiene, din Mexic pînă în Peru, mitul Păsării-Şarpe coincide cu cele mai vechi religii ale culturii porumbului: el e asociat umidităţii şi apelor pămîntului, în formele sale superioare el rămînînd legat de Cer, Pasărea-Şarpe nu e numai Şarpele cu Pene Verzi sau Şarpele-Nor cu barbă de ploaie, ci şi fiul Şarpelui, Casă de Rouă şi Stăpînul Zorilor; este norul cumulus care în miezul verii aruncă reflexe argintii, de unde şi numele de Zeu-Alb, din pîntecul căruia se scurge sudoarea, adică ploaia.

Al. Cristian Miloş a anunţat că lucrează la volumul „Morţii adormiţi”, care sperăm că va avea acelaşi success ca volumul lansat zilele acestea.

A urmat conferinţa “Noua ordine mondială şi omul viitorului”, susţinută în cadrul seriei de expuneri “Schimbări planetare – Omenirea la răscruce”, organizate de Editura Orfeu 2000 şi Fundaţia Aryana Havah. Au vorbit scriitoarea Aryana Havah şi Contele Incappucciato, fondatorul revistei „Cosmos”. Acţiunea de la Bistriţa a avut loc prin intermediul realizatoarei emisiunii tv “Picătura de lumină”, Angela Socolean.

Comentarii

05/08/14 03:19
Marilena

Daca stam sa gandim logic,sarpele nu are suflet.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]